Și chestia asta mi-a dat un impuls, să pun mâna să mai scriu și pe aici. Că mă gândesc că dacă cineva vrea să-mi cumpere blogul de travel, o fi văzut ceva potențial în el. Cu ocazia asta, am verificat și contul de afiliere cu booking și am rămas surprins să văd că am și acolo vreo 7 euro. Cam puțin dacă e să mă raportez la vârsta acestui blog, suficient dacă e să mă raportez la cât am promovat booking pe blog. Una peste alta, blogul ăsta nu este musai pentru făcut bani, este mai degrabă pentru a mă desprinde cumva din celelalte zone de interes în care mă mai agit. A, că încerc să monetizez cumva această activitate este altă treabă, sunt de părere că orice hobby trebuie să-ți aducă și un beneficiu material cât de mic pentru a te amăgi măcar că mai ai o sursă de venit pentru a întreține acel hobby.
Altfel, azi primesc un email în care cineva a vrut să-mi cumpere blogul.
Răspunsul la oferta de cumpărare a fost că nu, nu sunt interesat să vând acest blog. Altfel, dacă e să fiu sincer, la ce conținut am pus până acum pe blog nu cred că acest blog merită 1500 euro cât oferea în email cumpărătorul. Dar poate fi și asta o metodă prin care poți monetiza un blog de travel cu singura condiție să prestezi pe nișa asta suficient de mult încât potențialul de recuperare a investiția și de a face profit să fie atractiv pentru cel care ar fi interesat. Partea mișto în acest demers este că în timp ce muncești să faci blogul atractiv pentru cineva care vrea să cumpere un blog pe nișa travel, poți monetiza și tu.
Și dacă tot am zis de monetizare, la un calcul rapid, blogul și-a acoperit costurile de întreținere anul acesta din afiliere și din google adsense. Vara a fost una bună, cu ceva trafic și asta s-a resimțit în mărunțisul de la google.